اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

جدیدترین جک های و اس ام اس گلچین

وقتی دلت با من نیست ، اصن هیچی … به درک که نیس ، پاشو پاشو برو کنار بزا باد بیاد ! میخوام سر به تنت نباشه !
.
.
هیچی بدتر ازین نیس که بری تو مهمونی هلو برداری فک کنی هسته جداست ؛ بعد نباشه و تا وسطای خوردنش آب از زیر آرنجت سرازیر بشه …
اه اه اه اه اه اه …
.
.
“آخرشم هیچ گ.و.ه.ی نمیشی” چیست ؟
نوید آینده ای مبهم از سوی والدین به فرزندان …
.
.
یک ژن در هر راننده ی ایرانی هست به این ترتیب که بعد از پشت سر گذاشتن یک خطر تصادف باید به مدت ۱۵ دقیقه تخته گاز رانندگی کنند تا نشان بدهند راننده‌ی قابلی هستند !
.
.
میگه دوستت دارم بی آنکه دلیلش رو بدوونم …
منم همین طرز فکرو نسبت به باز کردن درِ یخچال دارم …
.
.
میگن که که تو بهشت لازم نیست یه بار که یو اس بی رو میزنی به کامپیوتر درش بیاری برعکسش کنی دوباره بزنی !
همیشه بار اول همون جهتیه که باید باشه !
.
.

آدمهارو نه تو سفر و نه توی رابطه بلکه توی ایستگاه های صلواتی بشناسید …
.
.
یه قانونی هست که میگه :
شما هیچوقت به چیز غیر ضروری احتیاج پیدا نمیکنید مگر اینکه اونو داده باشین به یه نفر دیگه …

.
.
زدم به بی خیالی ، چیزی هم نشده ها ولی وایسادیم افسر بیاد …
.
.
اینایی که الان اتاقشون شلوغه خیلی ولی مجبورن که به زودی جمعش کنن ، خعلی گناه دارن …
.
.
کسی که زنگ میزنه میگه “سلام چطوری ؟ نامرد ، نشناختی منو ؟”
همون بهتر که شناخته نشه !
اساسا این دسته از افراد چیزی جز پول قرض نمیخوان از آدم !!!
.
.
بعضیا مثل کره الاغ کدخدا یورتمه میرن تو اعصابا …
.
.
شاعر میگه : بنی آدم اعضای یکدیگرند اما مشخص نکرده که مثلا من دقیقا جیگر کی هستم !!!
.
.
ابی میگه :
رویای من اینه … دنیای بی کینه
دنیای بی کینه … رویای من اینه
مشخصه داره این دوتا رو به هم دیگه معرفی میکنه …
.
.
حساسیتی که پالاز موکت روی کپی رایت موت هاش داره ، Apple روی Iphone و Ipadش نداره !
.
.
آدمایی که تو تابستون سرما میخورن ، همونایین که میخوان برن عروسی کفتر میرینه رو لباسشون … میرن توالت آب قطع میشه … میرن حموم برقا میره … ماشینشونو میبرن کارواش بعدش بارون میاد … دلار و طلا بخرن ارزون میشه بعد تا فروختن ۲ برابر میشه … روزی که ریملشون قشنگ باشه حتما گریه شون درمیاد … روزی که ماشین نداشته باشن بارون میاد !
.
.
دوستم تعریف می کرد :
چراغ راهنمایی قرمز شد و یه وانتیه ازین میوه فروشا از چراغ رد شد ! یه ماشین راهنمایی رانندگیم سر چهارراه پارک بود وقتی اینو دید پشت میکروفونش گفت وانت کجا میری ؟؟؟ وانتیم پشت بلندگوش گفت دارم میرم خونه !!!
عابران پیاده
پلیس
.
.
بعضی وقتا بعضی خاطرات گوشه ی ذهنمون می مونن که یادمون بیارن یه زمانی خریتمون در چه حدی بوده …
.
.
پلیسه به یارو میگه گواهینامه داری ؟
برگشته میگه بزار داشبوردو ببینم شانس بیاری که داشته باشم ، کارت راه بیفته …
من
پلیس
راهنمایی و رانندگی
۷۴,۹۹۹,۹۹۹ میلیون نفر
.
.
اگه قراره با دمپایی ابریِ خیس تو دهنِ کسی زده بشه ، اون کسی نباید باشه جز پسری که با صدای بچگونه حرف میزنه …
.
.
دیروز عمل داشتم ؛ کل اعضای خانواده ام اصرار پشت اصرار ما میخواییم بیایم !
خلاصه ۴تایی رفتیم یه بینی عمل کنیم ، بعد تو کلینیک همه چنبره زده بودن رو کمپوت و آبمیوه های من ! منم رسما نقش ساقه ی کرفس رو ایفا میکردم !
هیچکی نبود یه لیوان آب بده دست ما !
توی اون فضا واقعا قطرات عشق بود که می چکید  !!!
.
.
یکی از فانتزی های منم اینه که بالشت زیر سرم دوتا دست داشته باشه و شبا موقعی که خوابَم هر ده دقیقه یه بار سرم رو آروم از رو خودش برداره و خودش رو بچرخونه و طرف سردش رو بزاره زیر سرم طوری که آب تو دلم تکون نخوره …
بــعــلــه …
.
.
اعتماد به نفس ” دُر گرانیست خدا به هرکس ندهد و به بعضیا خیلی دهد !
.
.
این روزا آدم جرات نداره با یکی درد و دل کنه ؛ یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ولت نمیکنه !
.
.
یکی از عاشقانه ترین صداها در دوران جاهلیت صدای کانکت شدن مودم به اینترنت بود …
یادش بخیر !
.
.
موش تو سوراخ نمیرفت تف میزد به دمش …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد