اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های جدید و بامزه و خنده دار

پسر همسایمون زنگ خونمون زده، رفتم دربازکردم میگم سلام بفرمایید، میگه سلام خونه اید؟ گفتم نه من

که میبینی آخرین مدل پیغامگیر هستم، بعد ازصدای بوق پیغام خودتان را بگذارید!

.

.

ﯾﺎﺭﻭ ﺭﺍﺩﯾﻮ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺪﺍﺩ ﻣﺠﺮﯼ ﮔﻔﺖ : ﻣﺴﯿﺮ

ﺑﺰﺭﮔﺮﺍﻩ ﻫﻤﺖ ﺑﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﺳﺖ . ﻃﺮﻑ

ﻣﯿﮕﻪ: ﻋﺠﺐ ﺧﺮﯾﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺮﺍ ﭼﯽ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ.

.

.

نصفه شبی ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺗﻮ ﺗﺨﺘﻢ ﺟﻮ ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ

ﮔﻔﺘﻢ ﺧﺪﺍﻳﺎ :

ﺑﮕﻴﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻫﺮ ﺍﻧﭽﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ

ﺍﺯ ﻣﻦ ﻣﻴﮕﻴﺮﺩ ….

ﻧﺪﺍ ﺍﻣﺪ :

ﮔﻮﺷﻴتو ﺑﺪﻩ

ﺳﺮﯾﻊ ﭘﺘﻮ ﺭﻭ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺭﻭﻡ ﺧﺮﺭﺭﺭﺭﺭ ﭘﻮﻓﻔﻔﻔﻔﻔﻔﻔﻔﻔﻔﻒ

ﻣﺠﺪﺩﺍ ﻧﺪﺍ ﺁﻣﺪ ﺩﯾﮕﻪ زر زیادی نزنیا …

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﻓﻌﻼ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺻﺒﺢ ﭺ ﺧﺎﮐﯽ ﺗﻮ ﺳﺮﻡ بریزم.

.

  .

مورد داشتیم یارو تو “پینت بال” گلوله هاش تموم شده ، بقیه رو با قنداق اسلحه زده !!!

.

.

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﻃﺮﻑ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ

ﺑﻪ ﺟﺎﻯ ﺳﺘﺎﺭﻩ مخاطبای خاصشو ﻣﻴﺸﻤﺮﺩﻩ!

.

.

دقت کردین تو فوتبالیستها وقتی سوباسا یا کاکرو شوت میزدن دروازه بان از کنار تیرک مخالف شیرجه میزدن

ولی وقتی یه بازیکن بیخودی شوت میزد دروازه بان دقیقا همون جا وایساده بود°

مگه دروازه بانا نباید وسط دروازه وایسن!؟

.

.

بعضی ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻦ

ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ!

.

.

من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم

بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم

اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره این ویندوز !

.

.

می ﺪﻭﻧﯿﻦ ﺗﻮ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﺯﺭﺍﻓﻪ ﻫﺎ واژه «ﺍﯾﻦ» ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟؟؟
ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻧﻤﯿﺒﯿﻨﻦ و در واقع

«ﺍﯾﻦ» ﻣﯿﺸﻪ «ﺍﻭﻥ»
ﺑﺮﯾﺪ ﺣﺎﻝ ﮐﻨﯿﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ !

.

.

من می خوام رمز کارت عابر بانکمو بزارم

دو هزار و نهصد و شصت و شیش

تا وقتی فروشنده رمزشو پرسید بگم ۲۹ دو تا شیش!

.

.

احترام پدرم به حریم خصوصی به این صورته که اول در رو باز میکنه

بعد طی همون فرایند باز شدن در همزمان چند ضربه ای هم به در می زنه!

.

.

دوستم به داداش کوچیکش یاد داده بود هروقت جیش داشت بگه می خوام بخونم

یه شب داییش خونشون بود نصفه شبی به داییش گفت بیدار شو میخوام بخونم

داییشم از همه جا بی خبر میگه باشه فقط تو گوشم بخون کسی بیدار نشه

خدا رحمت کنه همه رفتگان شمارو بنده خدا عفونت گوش یه سال بیشتر بهش فرصت نداد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد