اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس و دلنوشته دلتنگی جدید

دلتنگی یعنی فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !
.
.
دلتنگی مثل کوفتگی تصادفه
اولش بدنت گرمه حالیت نیست ولی یه دفعه دردش شروع میشه و تازه میفهمی چی به سرت اومده !

.
.
کاش به جای “دلم” گلویم “تنگ” میشد
هوا نمی ریسید و خلاص …
.
.
خدایا این روزها کمی مرا تلاوت کن
شاید ختم شد جز هزارم دلتنگی ام !
.
.
دلتنگ روزهایی هستم که معنای خداحافظ ، تا فردا بود …
.
.
همه چیز با تو شروع شد اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود حتی همین دلتنگی های من !
.
  .
از اینجا که هستم تا آنجا که هستی ، وجب به وجب دلتنگم !

.
.
هیچوقت برای تنهایی خودم گریه نکردم
دلتنگ آنهایی شدم که تنهایم گذاشتند …
.
.
دلم تنگ شده برای روزهای کودکی که بهانه ی گریه ام داشتن یک عروسک بود نه یک آدم !
.
.
دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تمام دنیای من !

.
.
کاش هر روز جمعه بود و دلتنگیهایم را گردن غروبش مى انداختم !
.
.
دلتنگم و این درد کمی نیست که پشت هیچ خط تلفنی صدای تو نیست
دلتنگم و این درد کمی نیست که رو برمی گردانم و جای تو خالی است !

.
.
دلتنگی من تمام نمیشود
همین که فکر کنم من و تو دو نفریم ، دلتنگتر میشوم برای تو !
.
.
در زندگی برای بعضیا
از یک روز ، از یکجا ، از یک نفر به بعد دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !
نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها …
همه چیز میشوند دلتنگی !
.
.
عجب وفایی داره این دلتنگی !
تنهاش که میذاری میری تو جمع و کلی میگی و میخندی
بعد که از همه جدا شدی ، از کنج تاریکی میاد بیرون
وایمسته بغل دستت و دست گرمشو میذاره رو شونت
برمیگرده در گوشت میگه : خوبی رفیق ؟ بازم خودمم و خودت !

.
.
دلتنگم نه دلتنگ تو
دلتنگ اینکه یه روزی هوامو داشتی
دلتنگ اینکه هر لحظه به یادم بودی
دلتنگ هر دقیقه شنیدن صدات
دلتنگ تا صبح بیدار موندنت فقط به خاطر اینکه دل من گرفته
دلتنگ اینکه اسممو سوالی صدا کنی
دیدی ؟ من که دلتنگ تو نیستم !!!
.

.

دلتنگی یعنی خلوت تنهاییت از آسمون پاییزی ابری تر باشه !
.
.
دلت که گرفته باشد ، شادترین آهنگها روضه خوانی میکنند
شلوغ ترین مکانها تنهاییت را به رخت میکشند
و شادترین روزها برای تو غمگین ترینِ روزهاست
دلت که تنگ باشد ، نغض میشود همه قانونها …
.
.
دلتنگی نه با قلم نوشته می شود نه با دکمه های سرد کیبورد …
دلتنگی را با اشک می نویسند !
.
.
از قوی بودن خسته ام
دلم یک شانه میخواهد
تکیه دهم به آن و بی خیال همه دنیا ، دلتنگی هایم را ببارم …
.
.
چقدر نوازش دست های مهربانت خوب است
و من چه زود دلم برای همه چیزهای خوب تنگ میشود …
.
.
باید خیابان طولانی ای باشد تا بشود تمام دلتنگی هایت را قدم بزنی !

.
.
گاهی که دلتنگت میشوم ، فراموش می کنم که تو فقط یک خاطره ای !
.
.
این روزهای سخت از هر انگشتم یک هنر می بارد !
شبها می بافم خیالت را
روزها می کشم دردهای نبودنت را
و غروب ها هم ، وای غروب ها میرقصم با سازِ دلتنگی هایم …

.
.
خدایا من صبورم اما دلتنگی من چه میداند صبوری چیست ؟!!!
.
.
اینجا همه دلتنگند
دنبال گمشده ای هستند
من هم دنبال گمشده ای می گردم
گمشده ای به نام من …
.
.
دلتنگی سهم ماست از خاطراتی که یک روز خاطره نبودند ، زندگی بودند !

.
.
این روزها وقتی دلتنگ میشوی کسی برایت جا باز نمی کند ، باید در لاک خودت بروی !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد