اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

جدیدترین اس ام اس های خنده دار

هر وقت از زندگی خسته شدی ، هر وقت به مرز خودکشی رسیدی ، وقتی دیگه امیدی به زندگی نداری ، برو هر غلطی دلت می خواد بکن ، فک کرده من خودم کم مشکل دارم !
.
.
از کجا معلوم وقتی در یخچال رو می‌بندیم واقعا چراغ توش خاموش می‌شه ؟؟؟ من تا لحظه‌ی آخر نیگا کردم روشن بود …
.
.
از کلید “پ” در کیبورد میخواهیم یه جا رو مشخص کنه واسه خودش و همیشه همونجا بتمرگه نه که تو هر کامپیوتری جاش عوض بشه !
.
.
تنها انگیزم واسه بچه دار شدن اینه که از ارث محرومش کنم …
.
.
میگن تو جهنم پسرا فقط باید با لیوان آب بخورن و دخترا مجبورن همش پارچ آب رو سر بکشن ، تازه اونم دهن زده ی دیگران !!!
.
.
عشق با جمله : “تو با بقیه فرق داری ” شروع میشه و به جمله ” تو هم مثل بقیه ای” ختم میشه !
.
.
اگه با باخت هیچی از ارزشهای ما کم نمیشه پس با بردن هم هیچی به ارزشهای ما افزوده نمیشه ! والا …
.
.
من بلد نیستم کسی از من خوشش نیاد …

.
.

لقمان را گفتند پارک دوبل از که آموختی ؟؟؟
گفت از بانوان …
.
.
+ ای که از کوچه معشوقه ما میگذری !
- هان ؟؟؟
+ بفرمایید در خدمت باشیم ، چایی ، شربتی ، چیزی ؟ آخه اینطوری که نمیشه !!!
- باوشه …
.
.
توی پارک قدم می زدم یه بچه ۲ یا ۳ ساله دستاشو پشتش گره زده بود تند را میرفت ، مامانشم پشت سرش هی می گفت امیر محمد صبر کن وایسا کارت دارم …
یه دفه وایساد داد زد : اه … مامان ولم کن دیگه منم مشکلات خاص خودمو دارم !!!
.
.
هرگز به جزیره آدم خوار ها نزدیک نشو !
آخه تا بیای ثابت کنی ادم نیستی خوردنت !!!
.
.
لامصب تو مهمونی موقع غذا وقتی یه آدم با کلاس میشینه روبه روت انگار فکت سوراخ میشه ؛ هرچی میخوری میریزه رو لباست …
.
.
بابام امروز کولر رو خودش روشن کرد …
من
داداشم
بابام
مامانم
کولر
بابا برقی
.
.
من موندم اگه تیم ملی فوتبال ایران میرفت فینال مسابقات المپیک چه طوری تلویزیون می خواست مامان بابای همشونو نشون بده ؟!؟!
.
.
تویی که داری زیرآب منو میزنی ، حاضرم دستتو بگیرم تا زیر آب خفه نشی !
بله عزیزم من یه همچین آدمیم …
.
.
یکی از بدترین لحظات زندگی موقعیه که وقتی یه برنامه نصب میکنی تموم که میشه پیام میده سیستم رو ری استارت کنید !
.
.
یه دونه پشه الان رو دیوار خابیده ، برم دم گوشش وز وز کنم ؟؟؟
.
.
اونقدر که من بالشم رو زیر سرم تا صبح میچرخونم اگه به جاش یه توربین گذاشته بودم میتونستم کل روستا ها رو برق بدم …
.
.
عزیزم علاوه بر اینکه جات خالی نیست تازه سر اینکه کی جات بیاد دعواست …
.
.
زیاد رو آدما حساب باز نکن …
یه روزی با امضای خودت حسابت خالی میکنـن …
.
.
آهای حسود ، دیگه نمی خوام کور بشی !!! گناه داری …
از خدا میخوام دو تا چشم اضافه بهِت بده که بیشتر بسوزززی …
.
.
بزرگترین حالگیری تو امتحانا این بود که پشت سوالی که جوابش یکی دو کلمه بود ، یه چرا (یا توضیح دهید) اضافه میکردن !
.
.
زن واسه هضم دلتنگی هاش گریه نمیکنه ، خرید میکنه …
.
.
خدایا یعنی میشه یه روز یه کیبوردی اختراع بشه که خودش بفهمه کی باید فارسی تایپ کنه کی انگلیسی ؟؟؟
حروم شد نسلمون از بس به جاه گوگل زدیم لخخلمث !
.
.
اگه من دانشمند بودم قطعا یه ربات اختراع میکردم که با قمه بیفته دنبال کسی که دمپایی دستشویی رو خیس میکنه !
.
.
یکی از دلایلی که من نرفتم المپیک اینه که خونوادم حوصله مهمون و دوربین صدا و سیما تو خونمون رو نداشتن …
.
.
سالها پس از منقرض شدن مرغ :
مادر به دختر : دختر لگد به بختت نزن ! پسره قول داده یه جوجه رنگی مهرت کنه !
.
.
هیچ صدایی مث صدای پخ پخ نی توی پاکت شیر یا آبمیوه ناامید کننده نیست ..
.
.
بچه که بودم مامانم می خواست من ناخن خوردنمو ترک کنم به انگشتام فلفل زد ، از اون وقت به بعد علاقه ی شدیدی به فلفل پیدا کردم و گاهی به انگشتام فلفل می زنم می خورم !
.
.
بزرگترین درد زندگی چیه ؟ بی پولی ؟ شکست عشقی ؟ تصادف کردن و شکسته شدن استخوان ؟
نه بابا بزرگترین درد زندگی اینه بری خونه پدر بزرگت و اشتباها تو لیوانی که بابا بزرگت دندون مصنوعی هاشو میذاره برا خودت چایی بریزی و بخوری …
.
.
رفتم یوگا اسم بنویسم شک داشتم که حوصلم میشه برم یا نه !
یارو گفت میای کلاس ملافه و بالشم بیار ؛ فهمیدم همون ورزشیه که یه عمر دنبالش بودم …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد