اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

جک و اس ام اس خنده دار فامیلی

خالم از خارج برامون دهان شو خارجى آورده بود ، امروز صبح داشتم از در دستشویی رد میشدم که دیدم داداشم بعد از شستن دهنش دوباره بر گردوندش توی بطری !!!
پرسیدم چکار میکنی ؟؟؟
برگشته میگه “آخه اینا گرونن ، حیفه”
.
.
وسط گرما تو آفتاب داشتم پیاده میرفتم خونه یهو دیدم یکی داره بوق میزنه ، برگشتم خیابونو نگاه کردم دیدم بابام با ماشین رد شد و دست تکون داد. رسیدم خونه خوابیدم زیر کولر ، از بابام پرسیدم چرا سوارم نکردی ؟؟؟ میگه ماشین تازه خنک شده بود اگه سوار میشدی هوای گرم میومد تو …
.
.
شب مامانم بهم میگه واسه پسر گلم غذای مورد علاقش رو درست کردم …
منم خوشحال رفتم میبینم رو گاز هیچی نیست ؛ میگم پس غذا کو ؟ میگه شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید ! برو خودت یه نیمرو درست کن بخور …
.
.
با داداشم کنار عابر بانک وایساده بودیم که یه گدایی اومد !
منم دست کردم جیبم بهش پول دادم ، گرفت رفت جلوی داداشم که کمکش کنه !
داداشم برگشته میگه : من با اون آقام ، حسابم کرده !!!
.
.
امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم ، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم : الو ، مامان خوبه ؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین ؟ خانواده خوبن ؟ ببخشید بجا نیاوردم …
.
.

مامان و بابام نشسته بودن داشتن چایی میخوردن ، به مامانم گفتم : خوب حال میکنیدا پسر به این ماهی دارید ، چند لحظه سکوت کردن و بهم خیره شدن ، بابام یه آهی کشید و با افسوس به مامانم گفت : چایتو بخور …

.
.
نشسته بودم یهو مامانم از آشپزخونه اومد بی مقدمه شروع کرد درباره فلفل صحبت کردن که : میدونستی فلفل لاغر میکنه و ضد سرطانه ؟ بعد نشست دو ساعت از خاطرات گذشتش و غذاهای خوشمزه و پر فلفل عمه اش حرف زد …
آخرش معلوم شد فلفل از دستش در رفته ، ریخته تو شام !!!
ینی همچین مامان توجیه کننده ای دارم من !
.
.
پسر عموم پروژه دانشگاهیش آسیب شناسی اعتیاد بود ، اینقد با معتادا رفت و آمد کرد پروژه که تموم شد خودشم معتاد شد …
.
.
خاله ام تازه کلاس خیاطی میره ، یه لباس واسه دخترش دوخته خوب نشده برگشته بهش میگه تو ایراد اندامی داری …
.
.
به داییم میگم : دایی روزه نمیگیری ؟ میگه : من پارسال یه روز روزه گرفتم هنوز گشنمه !
.
.
صب از خونه زدم بیرون دیدم گوشیم نیست ، از یه بنده خدایی گوشی گرفتم زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست ؟
گفتن حالا میگردیم خبر میدیم …
یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره ، پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن !
میگم : بله ؟
میگن : الو سلام ؛ میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا ؛ بگرد پیداش کن …
.
.
فامیلمون یه اس ام اس فلسفی فرستاده بود ؛ نمیدونم چی شد reply رو اشتباهی زدم اس ام اس خالی براش سند شد !!!
جواب داد : دنیایی از حرفهای نگفته … مرسی !
ینی یه آدم سالم دور و برمون نیست به خدا !
.
.
زنگ زدیم واسمون پیتزا بیارن یارو سس نزاشته بود توش ؛ فرداش مامانم رفته میگه آقا چرا واسه ما سس نذاشتی ؟ مگه پیتزارو میشه بدون سس خورد ؟
یارو : نه خانم !
مامانم : پس ما چجوری خوردیم ؟
.
.
از حموم اومدم بیرون ، اومدم برقو خاموش کنم برق گرفتم …
واسه بابام تعریف کردم یه دقیقه فکر کرده بعد میگه برقم برقای قدیم … میگرفت درجا طرفو خشک میکرد … !!!
.
.
مامانم عینکش به چشمشه ، بعد داره تو کیفش تند تند دنبال عینکش میگرده. .. خالم زل زده تو صورتش میگه عینکتو نیاوردی بیا مال منو بزن !
منو میگی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
من و داداشم کلا سرما نمی خوریم !
مامانم میگه برای اینه که وقتی بچه بودین از حموم که می اومدین میذاشتمتون جلوی کولر یا پنکه خشک بشین ، حالا بدنتون مقاوم شده !
.
.
تو اتاقم سوسک دیدم به خواهرم میگم زود لنگه کفش رو بیار این سوسکرو بکشم …
میگه لنگه راست یا چپ ؟!!!!!
.
.
با خواهرم رفتیم کوه ، تو راه برگشت داشتیم با عصای کوه و عینک دودی ادای کورارو درمیاوردیم …
خواهرم خیلی جدی برگشته میگه : بسه دیگه الان یه وقت یه کوره میبینتمون ناراحت میشه !!!
.
.
پسر داییم وقتی میاد تهران یکی از تفریحات سالمش اینه که صبح یه بلیط مترو میخره تو تمام ایستگاهها پیاده میشه یه فری میخوره میره ایستگاه بعدی و بعدی و بعدی تا اینکه شب خسته اما با لبخند برمیگرده خونه !
.
.
داشتم با خواهرم تلفنی حرف میزدم بچه هاش هی‌ میومدن از هم شکایت میکردن ، برگشته میگه مامان جان برین همدیگه رو بزنین …
.
.
همسایه دیوار به دیوارمون ساعت ۳ شب اومده زنگمونو زده میگه احیانا این سوناتا مال شما نیست دمه در ما گذاشته ؟
میگم نه مال ما نیست !
میگه : آررررره حدس می زدم شما از این فک و فامیلا ندارین …
.
.
بابام منو رسونده دانشگاه موقع پیاده شدن بهش میگم تو که باید دور بزنی و بری ، منو هم اون طرفه خیابون پیاده کن …
میگه لازم نکرده خودت برو اون طرفه خیابون شاید یه ماشین بهت زد ۱۲۰ میلیون به جیب زدیم !!!
بابای نگرانه داریم ؟؟؟
.
.
مامان داری میری بیرون ؟
- آره
برگشتنی یه روزنامه می گیری ؟
- خیلی داریم ، تو کمد پره !
من !!!!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد