اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس وجک های جدید 91

فقط یه ایرانی میتونه به جای اینکه بگه وسیله م مشکل فنی داره ، بگه این قلق داره قلقشم دست خودمه !
.
.
سه تا مرغ خریدم مجبور شدم گاوصندوقو بچپونم تو فریزر !!!
.
.
همیشه تو بحث های ایرانی آخرش که میرسه همه برا خودشون تاسف می خورن بعد یهو یکی میگه : آقا اصن هرچی سرمون بیاد حقمونه … بعد میرن شام میخورن !
.
.
مورچه رو انداختم تو بشقاب بیسکوییت ویفر ، تکون نمی خوره ؛ فک کنم از خوشالی سکته کرده !!!
.
.
شمایی که وقتی میخندی لپت چال میشه ، شما سه هیچ جلویی !!!
.
.
دوستانی که مایلند ۲ساعت در روز کار کنن و ۳روز در هفته با حقوق حداقل ۱میلیون تومان ، لطفا با من تماس بگیرن …
با هم بگردیم زود تر پیدا میشه !
.
.
خدایا !
جوانانی را که با پدر مادراشون قهر میکنن رو به راهی جز خوانندگی هدایت بفرما …

.
.

خرس گنده چیست ؟؟؟
واژه ای که پدران و مادران ایرانی برای ندادن عیدی و کادو تولد به فرزندان خویش نسبت میدهند !
.
.
چقد بدم میاد از این سایتایی که تا میخوای ازشون یه چیزی دانلود کنی میگه اول باید عضو سایت بشین !
بدبختای عقده ای کمبود محبتی !
.
.
از چیزایی که علم فیزیک هنوز نتونسته اثبات کنه اینه که بدن انسان چجوری ۲تا استکان چایی می گیره از اون ور ۲لیتر تحویل میده !
.
.
یک ساعت اضافه می خوابی تا دو روز خوابت نمیاد ، یک ساعت کمتر میخوابی تا دو روز خواب آلودی !
.
.
خرج عروسی رو که ما پسرا میدیم اونوقت میگن عروسی !
خونه ام که ما پسرا میگیریم میشه خونه ی عروس !
از اون بدتر جونت درمیره کار میکنی یه ماشین میخری اونم میشه ماشین عروس !
دیگه بدتر ۴روز دیگه بچه خواهرت به مامانش میگه مامان مامان بریم خونه زن دایی اینا !
اون وقت دخترا میگن حقشون ضایع شده …
.
.
فقط تو ایرانه که مردم برای عبور از عرض یک خیابون یک طرفه باید ۲طرفو نگاه کنن !!!
.
.
اینایی که از خیابون یه طرفه رد میشن ، هم چپ رو نگاه میکن هم راست رو …
اینا همونایی هستن که هم از دشمن نارو خوردن هم دوست !
.
.
با چنگال ماست خوردن تو فرقه ی ما منطقی تر از اینه که از جات بلند شی بری قاشق بیاری !
.
.
آیا می دانید هر کسی به شما می گوید تنبل ، خودش درک درستی از استراحت ندارد ؟
.
.
اگه یکی زودتر از یه ماه بهتون گفت که عاشق شده بزنید تووو گوشش …
بزن کاریت نباشه ، با من !
.
.
یه فامیل داریم وقتی یه سوالی ازم میپرسه و من بلد نیستم جواب بدم بهم میگه شوما مگه دانشجو نیستی !
.
.
این بابای ما همیشه یه گوشه کمین میکنه تا ما میریم آشپزخونه میگه فولان چیزو بیار ، چایی بزار ، آب بیار !
.
.
یکی از جوجه هام مرد …
تمام نقشه هام واسه پولدار شدن از بین رفت !
.
.
نذر کردم اگه رضا جاودانی بعد از فینال یوروی امسال بازم بگه : “این تقابل اشکها و لبخندهاست که فوتبال رو زیبا کرده” جفت پا برم تو تلویزیون …
.
.
بچه که بودم قارچ‌خور بازی می‌کردم ، بعدش فک می‌کردم قارچ بخورم بزرگ میشم !
واسه همین مدت‌ها راه می‌رفتم و سرم رو میزدم زیره تاقچه‌ی خونه‌مون که ازش قارچ دربیاد بخورم !!!
دیگه داشتم ضربه مغزی می‌شدم که بابام کارگر گرفت تاقچه رو خراب کرد !!!
.
.
اگه رگ غیرت یک زن بگیره حتی سوسک هم جلودارش نیست !
.
.
تا بیست سالگی فک می کردم اسمم زهره اس ،‌ آخه همیشه مادرم میخواست بیدارم کنه می گفت پاشو ظهره …
.
.
ﺑﻌﻀﻴﺎ مثل ﺁﺧﺮ ﺳﺲ ﺧﺮﺳﻲ هستن !
ﻓﻘﻂ ﺗﺮﺗﺮ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﻳﻦ ﻛﻪ ﺑﺎﺯﺩﻫﻲ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ …
.
.
ما از اونایی هستیم که وقتی پیر بشیم میگیم : “جوانی کجایی که ر.ی.د.م بهت”
.
.
زن ها اصن پیچیده نیستن !!!
فقط یه کم محبت میخوان
یکمی هم عشق
و یکمی هم پول
و یه کمی هم تعریف
و چندتا چیز دیگه که ما مردا سر درنمیاریم …
.
.
برام اسمس از طرف یه ادم واقعی اومد !!! بخدا ایرانسل نیست …
.
.
فک کنم بابام گنج پیدا کرده ، هم نون خریده هم گوشت !
.
.
این داورا وقتی بازی به وقتای اضافه میکشه اضافه حقوق میگیرن ؟
.
.
- واسا دنیا من میخوام پیاده شم …
+ پیاده شو …
- عه مگه میشه …
+ بله آقا پیاده شو کار دارم …
- نه آقا غلط کردم برو …
.
.
تنها استفاده ای که از تلویزیون میشه کرد اینه که روشنش کنی تا یه صدایی تو خونه بپیچه و آدم احساس تنهایی نکنه …
.
.
تصمیم گیری برای خاموش کردن لپتاپ از مهمترین تصمیماتی که آدمی در طول روز میگیره !
.
.
اعتراف میکنم کوچیک که بودم صابون که میفتاد کف حموم با شامپو میشستمش !!!
.
.
یکی از بزرگترین حسرتام مال وقتیه که میرم خونه ی کسی واسش کیک خامه ای میبرم !
بعدش تا آخر مهمونی منتظر میشم بلکه یه تیکشو بیاره با چایی بخوریم ولی نمیاره لعنتی !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد