اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس بامزه و کاریکلماتور باحال

خدایا، یارانه را از ما بگیر اما یار را نه.
.
شاید با «ارز» معذرت مشکل تورم حل شود.
.
حتی موهایم هم میدانند که پایان شب سیه سپید است.
.
گاهی اوقات «کلیه» امورم درد می کند.
.
بعضی آدم ها در ظلمات اندیشه خود غرق می شوند.
.
بعضی ها به پای هم پیر می شوند و بعضی ها به دست هم.
.
آنقدر دست روی دست گذاشت که پا روی دمش گذاشتند.
.
برای پولدارها زندگی «جاری» است و برای بی پول ها «زن بابا»
.
دروغگو آدم بدی نیست چون میداند حقیقت تلخ است، لذا باعث اوقات تلخی مردم نمی شود.
.
باز هم فراموش کردم فراموشش کنم.

.
پلیس شخصی است که نبودن او باعث ایجاد امنیت برای مجرمان خواهد بود.
.
دروغ یعنی تقدیم هدیه شیطان به دیگران.
.
قند خون مزه تلخی به زندگی می دهد.
.

لب هایم آلزایمر گرفته و لبخند را فراموش کرده است.
.
همه چیز بر وفق مراد است و بعضی ها سوار بر خر مراد.
.
آرشیو سکوت پر است از فریادهای منزوی.
.
بعضی ها پای حرفی که می زنند می ایستند و بعضی ها زانو می زنند.
.
فریاد از سکوت تقاضای پناهندگی کرد.
.
با “خون دل” زندگی ام در جریان است.
.
پشه ها با پوست تنم دارت بازی می کنند.
.
بیشتر اوقات، موهای سرم را با لالایی سشوار می خوابانم.
.
دلم برای آدم های گرسنه کباب است.
.
آن ها که بلند فکر می کنند، هیچ وقت کوتاه نمی آیند.
.
وقتی کاسه سرم داغ می شود، افکارم را فوت می کنم.
.
شاید حکیم نظامی پزشک ارتش بوده است.
.
گل شیپوری نوازنده بزرگ ارکستر باغ است.
.
در مواقع بیکاری مشغول قتل عام ایام هستم.
.
در امواج نگاهش این کشتی دلم بود که غرق شد.
.
چشمانش شور بود اما خودش بی نمک.
.
گفتنی ها را باید گفت چون بیات میشود و از دهن می افتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد