اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

خنده بازار و اس ام اس های خنده دار باحال

یه فامیل داریم ۲۸ ساله بیکاره !
اگه دو سال دیگه بیکار بمونه بازنشسته میشه ؟
.
.
خدا دو گوش داد یه زبون که یکی بگی دوتا بشنوی ؛ البته برای مواقع ضروری ۲تا دست و ۲تا پا هم داده که اگه طرف خفه نشد انقد بزنی تا جونش در بیاد … والا !!!
به نعمت های خدا توجه داشته باشید دیگه !
.
.
گفت : اگه دوسم داری ثابت کن …
گفتم : چه جوری ؟
گفت : رگتو بزن !
رگمو زدم و وقتی داشتم تو آغوش گرمش جون میدادم گفت : اگه دوسم داشتی تنهام نمیذاشتی … !!!
من
مجید خراطها
عزرائیل
ماده انعقاد خون + گلبول های قرمز
.
.
هیشکی هم عاشقم نمیشه …
حالا خودم تنها بمونم مهم نیستا ، این همه کمالات و زیبایی داره هدر میره !
.
.

بیاییم و ساده از هم نگذریم … گلدار از هم بگذریم … یا حتی راه راه یا چارخونه !
.
.
لذتی که در کندن دوتا برگه سفید وسط دفتر درس بود در ۲۰ گرفتن هم نبود …
.
.
هر آدمی تو زندگیش حداقل یه بار مسواک یکی دیگه رو انداخته کف دسشویی ورش داشته فوتش کرده گذاشته سر جاش …

.
.
اعتماد کردن به بعضیا تو این دنیا مثل فتح کردن قله اوِرِست با دمپایی ابری میمونه !
.
.
اگه سال ۲۰۱۲ رو بر عکس بنویسین میشه ZIOZ !!!
در زبان محلی ساکنان آمریکای مرکزی و جنوبی که شامل اقوام مایا و اینکا میشه معنی این کلمه “نابودی” است !
جالب بود نه ؟
شما هم نمیدونستین و جایی هم نخونده بودین ؟
نباید هم جایی خونده باشید چون اینو الکی نوشتم بترسونمتون …
.
.
از بستن بند کفشتون خسته شدید ؟
بند کفشتون رو با هدفونتون عوض کنید …
.
.
چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟
چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟
.
.
نمی دونم که باباها چه اصراری دارن که اس ام اس دادن رو یاد بگیرن ، هر دفعه هم که میخوای بهشون یاد بدی گوشیو بهت نمیدن و میگن : صبر کن ، خودم بلدم !
.
.
وقتی میخوای خانمی رو از کاری منع کنی بهش بگو “برای پوستت خوب نیست” ؛ ۹۹٫۷۳% موارد جواب میده !!!
.
.
تو خونه ما به گونه ای فرهنگ سازی شده که لیوانو برمیداری میری سر یخچال ، یخچالو وا میکنی پارچو درمیاری سر میکشی بعد لیوانو میبری میزاری سر جاش !
متاسفانه فرهنگ سازی نشده …
.
.
به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم …
.
.
بعضی ها مثل دستگاه سی تی اسکن میمونن ، فقط تو وجود آدما دنبال عیب میگردن !
.
.
سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین !
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه !!!
اینجوری هم نگام نکنید ، من اگه خودم بلد بودم که الان اینجا نبودم !
.
.
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ …
ﻓﮏ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺭم ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ :
ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﭼﺮﺍ ﺑﺮ ﻋﮑﺲ پوﺷﯿﺪﯼ ؟
.
.
دانشمندی که نمیتونه ادکلن با بوی بارون درست کنه ، نباید به خودش بگه دانشمند …
.
.
یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم به دویدن و همزمان با موبایلم بگم : لعنتیا تا من نگفتم هیچکس شلیک نکنه ، کلی آدم بیگناه اینجا هست !
توهم در حد سراب های بیابان های ۱۵۰ درجه آمازون …
.
.
“شام چی درست کنم ؟”
اولین جمله ی مامانم در حین جمع کردن سفره ی ناهار !
.
.
همراه اول اس ام اس زده :
با ارسال ک پیامک بدون متن به ۸۰۴۰ عضو باشگاه هواداران پرسپولیس شوید و با هر برد پرسپولیس صاحب مکالمه و پیامک رایگان شوید …
خوب نمی خوای مکالمه رایگان بدی چرا شرط های تخیلی میذاری ؟؟؟
.
.
من واقعا نمی دونم این مخترع جانونی هدفش از اختراع این وسیله چی بوده ؟
اولین جایی که تو خونه ما نون کپک میزنه جانونیه !
.
.
آدمها به غیر ازکودک درون و خر درون و گاو درون یدونه قورباقه درون هم دارن که قبل از ناهار صداش در میاد …
.
.
یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیستباز می پرسه خانم فلانی نیست ؟
گفتم: پـَـَ نــه پـَـَ هستن افتادن پشت اون کمد با خط کش بزن در بیاد …
.
.
هیچ وخت نتونستم بفهمم وختی مادرم بهم میگه :
“انشاله یه پسر اینه خودت نصیبت بشه”
نفرین بوده یا دعای خیر ؟!؟!؟!
.
.
اعتراف می کنم یکی از سوالات دوران کودکی من این بود که تو جاده چرا ما هرچی از ماشین ها سبقت می گیریم ، اول نمی شیم …
.
.
آقا ما ۳ سال پیش بینی مبارک رو عمل کردیم ! از اون روز تا الان این پدر من هر جا بحث گرونی و خرج و مخارج میشه میگه : آقا میدونید من امسال چقد خرج کردم ؟؟؟؟ ۳ میلیون دماغ سحر و …
آخه یه دماغ چقد میتونه مظلوم باشه ؟؟؟
.
.
جمله ثابت یک مرد به زن باردار در فیلمهای ایرانی :
تو حالت خوبه ؟ باید بیشتر از اینا مراقب خودت باشی … حداقل بخاطر بچه …
.
.
رفیقم پفک بهم تعارف کرد دوتا برداشتم گفت خب دیگه بسه ؛ برگشت دستش خورد به درخت نصفش ریخت تو جوب …
“کلید اسرار”
.
.
دیدین شبا که خونه ساکت میشه اسباب وسایل تو خونه شروع میکنن به صدا درآوردن ؟
الهی بگردم ؛ خستگی در میکنن !
عاشق صدای قلنج شکوندن تلوزیونم …
.
.
عاشق اون صحنه ایم که چن نفر با هم رفتن رستوران میخوان حساب کنن !
یکی زیپ کیفش وا نمیشه !
یکی داره دنباله کیفش میگرده !
یکی دکمش گیر کرده !
یکی دستش تو جیبش تو همین لحظه جا نمیشه !
اون یکی گوشیش زنگ میخوره !
اون یکی کیفش تو ماشین جا مونده !
ینی یه همچین آدمهایی هستیم مااااااااا
.
.
آقا ازدواج هم خیلی سخت شده ! خدمت مامانم عارض شدم دنبال یه دختر باش داداش نداشته باشه …
هی میپرسه چرا ؟
توضیح دادنش سخته ولی نمیخوام زنم عمه باش !!!
.
.
معلم : جامد چیست ؟
دانش آموز : مگه خودتون نمیدونید ؟
معلم : چرا میدونم …
دانش آموز : پس چرا وقت کلاس رو الکی میگیری ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد