اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس و پیامک دوست دارم

¤×،٪×()٫¤٪×،٬٬<>>؛:*
میدونی این یعنی چی؟؟؟
یعنی به طور عجیبی دوست دارم!!!
.
.
ΩΘΞΨΓΔΦΛΣΔ
به یک زبان باستانی نوشتم دوستت دارم
فکرشو بکن! از اون قدیما دوستت داشتم!
.
.
ببین… من خیلی چیزا رو نمیدونم اما یه چیز رو خیلی خوب میدونم…
و اون اینکه خیلی دوستت دارم!!!
.
.
میشه؟
نمیشه؟
میخوای؟
نمیخوای؟
بشه،نشه،بخوای، نخوای دوستت دارم…
.
.
دوست داشتن نم نم باران است، کم کم می آید و به درازا میکشد، بارانی دوستت دارم…
.
.
پیش بیا! پیش بیا! پیشتر / تا که بگویم غم ِدل بیشتر
دوست ترت دارم از هرچه دوست / ای تو به من از خود من بیشتر
دوست تر از آنکه بگویم چقدر / بیشتر از بیشتر از بیشتر
داغ تو را از همه دارا ترم / درد تو را از همه درویشتر
هیچ نریزد بجز از نام تو / بر رگ من گر بزنی نیشتر
.
.
ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﻪ ﻣﺎﻫﻰ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭه ﺑﺮﺳﻪ ﺑﻪ ﺧﺸﮑﻰ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ…

.
.

هیسسسسسسسسسسسسسسسسسس…
دنیا رو ساکت کردم که بگم خیلی دوست دارم…
.
.
اگه یه روز دستم به آسمون رسید، روی یه تیکه ابر مینویسم دوست دارم تا هر وقت بارون میزنه تک تک قطره ها بهت بگن دوست دارم…
.
.
دوست داری بگم میخوام هر روز با صدات بیدار شم، بعد بگم با ساعتم بودم؟
دوست داری بگم چرا رفتی بعد بگم با برق بودم؟
دوست داری بگم هر جا باشی پیدات می‌کنم بعد بگم با دسته کلیدم بودم؟
دوست داری بگم دوست دارم بعد فکر کنی که… نه دیگه ایندفعه با خودت بودم…
.
.
دوستت خواهم داشت
به همین واژه ی تبدار قسم
دوستت خواهم داشت
به همین قلب گرفتار قسم
دوستت خواهم داشت
به تو و لحظه ی دیدار قسم
دوستت خواهم داشت
به همین لحظه ی اقرار قسم
دوستت خواهم داشت
به تو آری ، به تو بسیار قسم
دوستت خواهم داشت
.
.
تو کوچه ی تنگ دلم / رو اون دیوار کاه گلیش
هک می کنم با دست خویش / دوست دارم به English
.
.
اض صمیم غلبم غلت غلوت دوصط دارم !
.
.
دوست دارم تا آخرین باقیمانده ی جانم تو را عاشق کنم
زندگی من در زلالی چشمان تو خلاصه شده
زندگی من در نفس های بازدم تو جاری شده
زندگی من در همین از تو نوشتن ها وسعت یافته
نفس کشیدن من تنها با یاد آوری زنده بودن تو امکان پذیر است…
.
.
ببین غمگین ببین دلتنگ دیدارم
ببین خوابم نمی آید بیدارم
نگفتم تاکنون اما کنون بشنو
تو را بیش از همه من دوست میدارم
.
.
نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی؟
.
.
من عشق را در امید، امید را در تو، تو را در دل و دل را موقع تپیدن به خاطر تو دوست می دارم و بس…
.
.
هر وقت کسی تونست اسمتو با یخ روی خورشید بنویسه بدون از من بیشتر دوست داره!
.
.
این همه حرف به چه کارم می آید؟
برای گفتن دوستت دارم هفت حرف کافی است!
.
.
به اندازه یک کیلو خاکشیر دوستت دارم…
اگر شمردی می فهمی چقدر دوستت دارم…
.
.
خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی، خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی، حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی…
.
.
دوستم بدار نه برای سرگرمیت
دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم
دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم
دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم…
.
.
تو را چون موج دریا دوست دارم
چو گل همقدر دنیا دوست دارم
تک اندر وادی مهر و محبت
جدا از کل غمها دوست دارم
.
.
اس ام اس ندارم اما دوستت دارم!
.
.
ارزش یک احساس به شدت آن نیست، به مدت آن است و من تو را به مدت بودنم دوست دارم…
.
.
این دل اگر کم است بگو سر بیاورم
یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم
خیلی خلاصه عرض کنم: دوست دارمت
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم
.
.
بهت نمیگم دوست دارم ولی قسم می خورم دوست دارم…
.
.
گر همین است خطایم که تو را دارم دوست
بعد از این بیشتر از پیش خطا خواهم کرد
.
.
سه جور دوستت دارم: اینجوری ! اونجوری ! بدجوری !
.
.
بگم
نگم
بذار بگم
میشه نگم
باشه میگم
میخوام بگم
دوستت دارم
.
.
نفس کشیدن واسه من معنی نداره
تاریکه دنیام بی تو خورشیدی نداره
دلم تو دنیا مثل تو هیچکسی رو دوس نداره
.
.
تو را تا بی نهایت دوست دارم
تو را تا قلب دریا دوست دارم
اگر روزی نباشم در این دنیای خاکی
تو را در قلب خاک هم دوست دارم
.
.
با ZبوN بیZبوNی MیگM دوSت دارM
.
.
مساحت کره زمین رو بر مساحت نوک سوزن تقسیم کن !!!
به جوابش کاری نداشته باش، می خواستم بگم اینقدر دوستت دارم…
.
.
توی دفتر یادداشت روزانه ات از طرف من بنویس : دوستت دارم…
.
.
تو بهترین ترانه ای
طنین عاشقانه ای
شعله ی عشقی به دلم
خیلی دوست دارم گلم
.
.
تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم…
.
.
ماندن به پای کسی که دوستش داری، قشنگ ترین اسارت زندگی است!
تا آخر عمر اسیرتم!
.
.
همیشه حرفی را بزن که بتونی بنویسی
چیزی را بنویس که بتونی امضایش کنی
و چیزی را امضا کن که بتونی پایش بایستی
باشه حرفمو میزنم
امضاش می کنم
و پاش وایمیستم
دوستت دارم خیلی زیاد…
.
.
اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی فکرشو بکنی…
.
.
بگذار بگویند خسیسم
من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمیکنم جز برای مهربانی خودت…

نظرات 1 + ارسال نظر
***z*** 19 خرداد 1392 ساعت 17:02 http://jojoli.loxblog.com

خیلی خوشگل بودن مر30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد