اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس دلتنگی و دلم گرفته

آدمای دلتنگ …
وقتایی که خیلی بهشون خوش میگذره و میخندن یهو سرشون رو برمیگردونن اونوری …
یکم ثابت میشن ؛ یواش یواش چشماشون پر اشک میشه …
.
.
این روزها در من حالت فوق العاده اعلام شده است …
بیش از حد مجاز دلتنگ شده ام !!!
.
.
دلتنگی یک حس کشنده ی لذت بخش است …
مثل لیسیدن عسل از لبه شکسته لیوان !
.
.
حتی اگر کفش تنگ باشد ، زخم میکند ؛ وای به حالی که دل تنگ باشد …
.
.
بعضی آدمها بوی خوب دارند حتی وقتی دورند !!!
دلت که براشون تنگ میشه ، بوی خوبشون تو ذهنت میپیچه و اونقدر دلت هواشونو میکنه که دوست داری محکم بغلشون کنی …

.
.

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن شخصی نیست ، گاهی به علت حضور کسی در کنارت است که حواسش به تو نیست …
.
.
در شادی من شریک باش ای ساعت
در فکر لباس شیک باش ای ساعت
تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است
کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت
.
.
این دلتنگی ها را دست کم نگیر ، شاید آغاز دیوانگی ام باشد …
من در تقدیر کسی هستم که مدت هاست تنها نیست …
.
.
در جلسه ی امتحان عشق من مانده ام و یک برگه سفید !
یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی و دلتنگی …
درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی شود ، در این سکوت بغض آلود …
قطره اشکی هوس سرسره بازی می کند و برگه سفیدم عاشقانه قطره را در آغوش می کشد !
عشق تو نوشتنی نیست …
در برگه ام کنار آن قطره یک قلب می کشم !
وقت تمام است ، برگه ها بالا …
.
.
دلتنگم …
همین ! و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد …
.
.
این روزها همه به من دلتنگی هدیه می دهند …
لطفا آتش بس اعلام کنید !
به خدا تمام شد دلم …
.
.
مـن عاشق نیستم …
فقط گاهی حرف تو که می شود ، دلم مثل اینکه تب کند ، گرم و سرد می شود … آب می شود … تنگ می شود …
.
.
دلتنگ نشدی ببینی چگونه خوبترینِ خاطره ها بی رحم ترینشان می شود …
.
.
گاهی دلم برای دلت تنگ میشود
چشمان من به اشک تو دلتنگ می شود
روزی اگر صدای تو در گوش من نبود
دنیا به خاطرت پر آهنگ می شود
.
.
دست هایت کجاست که کنار بزند دلتنگی ام را ؟
.
.
لباس هایم که تنگ میشد می بخشیدم به این و آن …
ولی دل تنگم را ، حالا چه کسی می خواهد ؟
.
.
با یاد تو این ستاره ها رنگی بود
این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی سهمم باز
یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود
.
.
به جان ثانیه هایی که در فراق چشمانت می گذرند ، دل کوچکم تنگ نگاه توست …
.
.
هنوز تکه ای از تو در من است که گاهی لعنتی بدجور دلتنگت می شود …
.
.
فصل امتحان من جز مرور رنگ چشمانت و خط کشیدن زیر دلتنگی هایم هیچ درسی ندارم …
.
.
دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی …
خشن تر ، عصبی تر ، کلافه تر ، تلخ تر و جالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری !
همه اش را نگه میداری و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد