اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس جدید تنهایی و غربت

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم…
شاید از این تنهایی خلاص شدم…
.
.
یادش ستاره دنباله داری است که آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند…
.
.
تنها یک تنها میداند تنهایی تنها درد یک تنها نیست…
.
.
تنهایی تقدیر من نیست… ترجیحِ منه…
.
.
باور کن فرق بزرگیست میان کسی که تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده…
.
.
تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل، بی‌بهانه، یه دفعه‌ای، نصف‌ شبی
عجیب آدم رو آروم میکنه…
.
.

چه یه وجب… چه صد وجب…
تنهایی یه دنیاست!
.
.
تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته…

.
.
قفل هزار رمز کابوس تنهایی من، کی با سلام تو باز می شود؟
.
.
جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد…
مثلا آغوش تو!
.
.
تنهایی ام را دوست دارم، بوی پاک نجابت می دهد…
.
.
جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره…
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی…
.
.
این روزها برای تنها شدن کافیست صادق باشی…
.
.
تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی…
تنهایی همان دلتنگی نیست…
در دلتنگیها کسی حضور دارد…
.
.
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد!
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی!
.
.
من برای تنها نبودن، آدمهای زیادی دور و برم دارم
آن چیزی که ندارم کسی برای “با هم بودن” است…
.
.
چه تفاوت عمیقیست بین تنهایی قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت…!!!
.
.
تنهایی یعنی یه بغض کهنه…
یه چشم خیس…
یه موزیک لایت…
یه فنجون قهوه ی تلخ و یه پاکت سیگار…
.
.
انقدر از تنهایی نترس، تو تنهایی وارد این دنیا شدی…
.
.
راز این هستی چیست؟
ما چرا آمده ایم؟
کار ما نیست گذر از هستی، گذر از آدم ها
کار ما شاید
پر کردن تنهایی یک دل تنها باشد…
.
.
زیاد طول نمیکشد تا بفهمى ورود هر رابطه اى نمیتواند تنهاییت را پر کند…!!!
.
.
گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است…
داشتن بعضی ها تنهاترت می کند…!
.
.
آدم‌های تنها آزروهای کوچکی دارند…
شبیه اینکه کسی در خانه را به رویشان باز کند…
.
.
تنهایی را دوست دارم…
بی دعوت می آید، بی منت می ماند…
بی خبر نمی رود!
.
.
اگر آدمهای کره زمین…
تعدادشان فرد باشد…
یک نفر تنها می ماند…
تو رفتی و فرد تنها شده ام من…
.
.
کوه ها با همند و تنهایند، همچو ما باهمان تنهایان…
.
.
دگر تنها نیستم…
مدتی ست با تو در خودم زندگی میکنم…
.
.
تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواد
بیا تا تکیه گاه من تو باشی
دلم مثل خودت تنهای تنهاست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد