اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس دپرس و غمگین دلشکسته

کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم …
.
.
جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره !
.
.
من شکستن نمیدانم ولی هرکس از کنارم گذشت شکستن را خوب بلد بود ؛
دلم را ، عهدش را ، غرورم را ، کمرم را …
دلم را با نگاه سردش و کمرم را با رفتنش !
.
.
آشپزی ام خوب نیست ؛ اشک پشت پا بریزم برایت ؟؟؟
.
.
امشب انگار قرصها هم آلزایمر گرفتن …
لعنتیا یادشون رفته که خواب آورن نه یــــــــاد آور …
.
.
گاهی از خیال من گذر می کنی …
بعد اشک می شوی …
رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من …
.
.
راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !
تو … هیچ کجا نیستی …
.
.
تو را هرگز آرزو نخواهم کرد ، هرگــــــــز …
چون محال میشوی مثل همه آرزوهایم !

.
.

روی کارت برایش نوشتم “به امید فردای بهتر” …
دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرده ؛ تازه فهمیدم آن روز “الف” فردا را یادم رفته بود …
.
.
محال نیست برگشتنت ولی من میروم تا ما شدنمان “محال” بماند …
.
.
حتی دوباره لبخند زدن هم دل میخواهد که من دیگر ندارم !
.
.
یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمیپرسه که آدم شک میکنه نکنه مرده و خودش خبر نداره !
.
.
به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت !
نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !
.
.
استخوان هایم را به دانشمندان بسپارید …
شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی !
من از دوری تو منقرض شدم …
.
.
آنکه می رود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد ، غصه می خورد ، بغض می کند ، اشک می ریزد و تمام اینها روحش را به آتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت آرام آرام خاکستر می شود …
آری ، این است خاصیت عشق یک طرفه …
.
.
حال “من” دیدن دارد وقتی کسی حال “تو” را میپرسد …
.
.
دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی …
مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !!!
.
.
دیر آمدی ؛ بودنم در حسرت خواستنت تمام شد …
.
.
کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …
.
.
بعضی آهنگها و ترانه ها برای گوش دادن ساخته نشده اند …
اونها به وجود اومدن برای کمک کردن به آدمها برای “یک دل سیر گریه کردن” از ته دل !
.
.
حالم به هم می خورد از کلمه های “عزیزم” و “عشقم” ؛ من را همان “ببین” صدا کن …
.
.
وقتی با مشت هاش قلبم رو می شکست همه ی فکرم به این بود که مبادا دستاش زخمی بشه …
.
.
یادش بخیر من بودم و تو ، او بود و دیگری …
این روزها تویی و او ، من مانده ام و خدا …
.
.
به زندگیم پوزخند نزن …
من روزی کسی را داشتم که با تمام وجود صدایم میکرد “عشق” !
.
.
گاهی وقتها یک “شب” چند “روز” طول میکشد …
.
.
هیچ چیز نفرت انگیزتر از آن نیست که به دوست داشتن کسی عادت کنی که قدر دوست داشتنت را نداند …
.
.
دلم برای خودم سوخت وقتی صدایم کردی “شما” …
.
.
گفتند آخر خنده گریه است …
بهانه ای جور کن بخندم ؛ بغضم عجیب گرفته !!!
.
.
بعد مرگم اعضای بدنم را اهدا کنید شاید آن موقع وصله ی تن‌ کسی‌ شدم …
.
.
نامردها … چند بغض به یک گلو ؟
.
.
غمگین ترین روز زندگی ما انسانها روزیست که احساس می کنیم با ارزشترین موجود زندگیمون میخواد به نبودنمون عادت کنه …
.
.
گوشی موبایلی که توی دست فشرده نشه ، به خاطر تو بوسیده نشه ، شب کنار بالش گذاشته نشه ، چند بار نیمه های شب به خاطر پیام های احتمالیت نگاه نشه …
گوشی موبایل نیست …
صرفا همون گوشت کوب معروفه که به خاطر نداشتن تو باید روزی صد بار کوبیدش به دیوارررررر …
.
.
خیلی خسته ام …
خسته تر از آنکه بخواهم راجع بهت فکر کنم ، که بودنت را آرزو کنم یا رفتنت را توجیه …
.
.
تو می گذری ، من می گذرم
تو از من – من از دل
تو می خندی ، من می خندم
تو به من – من به روزگار
تو می گریزی ، من می گریزم
تو از عشق – من از خاطره
تو می روی ، من می روم
تو از اینجا – من از اینجا
کاش می فهمیدی از اینجا تا اینجا چقدر فاصله است !
.
.
خیلی وقت ها مهمترین حرف میان دو نفر همانی است که هرگز به هم نمی گویند …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد